گيفت كارت آيتونز چيست(Gyft iTunes card )

گيفت كارت آيتونز , گيفت كارت اپل , گيفت كارت گوگل پلي , گيفت كارت پلي استيشن , اكانت گلد ايكس باكس , گيفت كارت مايكروسافت

گيفت كارت آيتونز چيست(Gyft iTunes card )

itunes-gift-card-21-w600

قبل از هر چيز بايد نرم افزار آيتيونز ( itunes ) رو به شما معرفي كنم.آيتونز يك نرم افزار چندرسانه‌اي است كه توسط شركت اپل توليد شده است. از اين برنامه براي انتقال موسيقي و فيلم و عكس از روي كامپيوتر به روي آي ديوايس ها يعني آي پد , آي فون , آي پاد استفاده مي‌شود .علاوه بر اين با استفاده از آن و با داشتن كارت خريد اپل يا همان گيفت كارت آيتونز ( Gyft iTunes card ) مي‌توان از فروشگاه آيتونز موسيقي، فيلم، كتاب صوتي، برنامه‌هاي آيفون و آي پاد وآي پد را خريداري كرده و دانلود نمود.
گيفت كارت آيتونز و آيتونز

به عبارت ديگر آيتونز نام برنامه اي است از مجموعه برنامه هاي ارائه شده از شركت اپل كه بخش فروشگاه آنلاين آن شامل آرشيوي از موزيك، فيلم و برنامه هاي مختلف براي محصولات اپل از قبيل آيپد و آيفون مي باشد. و با گيفت كارت آيتونز ميتوان از آن خريد كرد.
گيفت كارت آيتونز يا جيلبريك

جيلبريك كردن محصولات اپل در بسياري از نقاط دنيا يك امر غير عادي است دليل اش هم مشخص است،تقريبا ميتوان گفت جيلبريك در واقع همان كرك كردن خودمان است و در پايداري، سرعت بوت، قدرت پردازش، امنيت اطلاعات و بسياري از موارد ديگر اثر گذار خواهد بود و پايداري و امن بودن دستگاه شما را به خطر مي اندازد.همجنين قيمت بسيار پايين نرم افزار ها و برنامه هاي اپل هم بي تاثير نبوده به طوري كه اكثر آن ها تنها ۱ دلار قيمت دارند. همچنين راحتي خريد گيفت كارت آيتونز باعث شده تا مردم كمتر دستگاه هاي خود را جيلبريك كنند.

روي گيفت كارت آيتونز

شما با استفاده گيفت كارت آيتونز ميتوانيد از فروشگاه اپل (iTunes Store) نرم افزار، بازي، كتاب، موسيقي، فيلم و ديگر محصولات عرضه شده در اين فروشگاه را خريداري نماييد.همچنين مي توانيد فقط با چند دلار تقريبا تمام برنامه هاي مورد نياز آيفون يا آيپد را خريداري نماييد.بعضي از محصولات ارائه شده در فروشگاه ها آنلاين آيتونز مجاني و بعضي ديگر مجاني نيستند و براي دريافت آنها بايد مبلغي بپردازيد كه پايه ترين قيمت ۰٫۹۹ دلار براي اكثر برنامه هاي ايفون ميباشد.براي خريدي آسوده از فروشگاه آيتونز و Mac App Store گيفت كارت هاي آيتيونز بهترين انتخاب ميباشند.

اين گيفت كارت آيتونز اين امكان را به دارنده آن مي دهد تا هرچه ميخواهد از ويترين آن يعني iTunes Store خريداري نماييد. با گيفت كارت آيتونز ميتوانيد بدون هيچ محدوديت زماني (هفت روز هفته و بيست چهار ساعت شبانه روز) از آيتونز خريد كنيد.
با گيفت كارت آيتونز همچنين ميتوان تمامي محصولات موجود در اين ويترين را خريداري كرد؛ موسيقي، فيلم، برنامه ها و جنگ هاي تلويزيوني، نرم افزار، كتب صوتي و غيره ….

Gyft iTunes card apple

جهت استفاده از اين كارت نياز به برنامه itunes داريد. اپل آيدي را در اين برنامه وارد ميكنيد و وارد فروشگاه آيتونز ميشويد.اين نوع گيفت كارت آيتونز تاريخ انقضاء ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.