در مورد گيفت كارت

گيفت كارت آيتونز , گيفت كارت اپل , گيفت كارت گوگل پلي , گيفت كارت پلي استيشن , اكانت گلد ايكس باكس , گيفت كارت مايكروسافت

در مورد گيفت كارت

giftcards-bg

با توجه به ازدياد تعداد سايت‌هاي فروشنده گيفت كارت و مباحث رقابتي، شاهد حرف و حديث‌ها و شعارهاي تبليغاتي متفاوتي از فروشندگان فعال در اين زمينه هستيم.
هدف ما در اينجا مانند ساير دوستان، تخريب همكار يا ايجاد استرس در خريداران عزيز نمي‌باشد، صرفاً شفاف‌سازي و ايجاد آگاهي لازم در خصوص واقعيت‌هاي اين مسئله است تا از بي اطلاعي شما عزيزان به هر نحوي سوء استفاده نشود، در اين حالت خود شما مي‌توانيد به سادگي گيفت كارت متناسب با نياز خود را با قيمت مناسب و از فروشنده معتمد تهيه فرماييد.
چي بخرم؟
علت اختلاف قيمت گيفت كارت‌هاي يكسان در سايت‌هاي مختلف چيست؟ گيفت كارت‌هاي هر فروشنده بسته به نحوه‌ي خريد و ميزان خريد او متفاوت است كه يكي از دلايل عمده اختلاف قيمت فروش گيفت كارت است و علت ديگر به منش و وجدان كاري فروشنده برمي‌گردد.
گيفت كارت قانوني يا غير قانوني
آيا گيفت كارت‌هاي گران قيمت قانوني هستند و گيفت كارت‌هاي ارزان غير قانوني‌اند؟ بدعت اينكه گيفت كارت‌هاي گران قانوني هستند را فقط فروشندگاني كه قصد دارند كالاي خود را با مبلغ بالاتري عرضه نمايند را مطرح مي‌كنند و به فروشندگاني كه همان كالا را با قيمت پايين‌تري ارائه مي‌دهند تهمت دزدي مي‌زنند و اين ادعا را مطرح مي‌كنند كه آن‌ها اين گيفت كارت‌ها را با كارت‌هاي اعتباري دزدي تهيه مي‌كنند.
پول به جيب زدن
بدين گونه اختلاف قيمت خود را توجيه مي‌كنند و از سوي ديگر با ايجاد استرس در خريداران در خصوص بلاك شدن اكانت‌ها در صورت استفاده از اكانت‌هاي ارزان قيمت، آن‌ها را به تهيه محصول از خودشان تشويق مي‌كنند!
اما مسئله‌اي كه بديهي است اين است كه فرضيه‌ي تهيه‌ي گيفت كارت به واسطه كارت‌هاي اعتباري سرقتي فرضيه‌اي رد شده است و تنها ذهن يك انسان ناآگاه آن را باور مي‌كند، مي‌پرسيد چرا؟ پس ادامه مطلب را مطالعه بفرماييد.
گوگل و اپل گيفت نمي‌فروشند
آيا فروش گيفت كارت توسط دو شركت گوگل و اپل توسط وب‌سايت آن‌ها به صورت انبوه انجام مي‌شود؟
گيفت كارت‌هاي گوگل پلي و آيتونز به صورت آنلاين و مجازي توسط دو شركت گوگل و اپل ارائه نمي‌شوند تا امكان تهيه‌ي اين كارت‌ها به صورت غير قانوني وجود داشته باشد و تنها راهكار تهيه‌ي گيفت كارت در حجم بالا، تهيه‌ي آن به صورت فيزيكي است.
سيستم بانكي متفاوت
علت ديگري كه اين فرضيه‌ي پيش پا افتاده را رد مي‌كند تفاوت در سيستم بانكي بين‌المللي با سيستم بانكي داخلي است.
در سيستم بانكي بين‌المللي شما تنها با داشتن شماره كارت اعتباري، CCV2 و تاريخ انقضا و كلمه‌ي عبور، مانند سيستم بانكي داخل كشور قادر به خريد نخواهيد بود.
در سيستم خريد بين‌المللي احراز هويت خريدار با ارسال اطلاعات معتبر نظير كپي پاسورت، گواهينامه بين‌المللي، تأييديه‌ي آدرس و مواردي از اين قبيل مورد نياز است و به همين منظور معمولاً خريد شما پس از گذشت حداقل ۴ الي ۵ ساعت تأييد مي‌شود .
گيفت كارت قانوني يا غير قانوني
آيا خريد گيفت كارت با هر قيمتي حتي مبلغي كمتر از حد منطقي مشكلي ندارد؟ كاهش قيمت گيفت كارت در تعداد بالا امري كاملا طبيعي و منطقي است و خريد گيفت كارت با هر قيمتي براي اكانت شما مشكلي در بر نخواهد داشت، حتي به شما كاربران عزيز توصيه مي‌شود اگر فروشنده، دوست يا همكار ديگري را سراغ داريد كه تعدادي گيفت كارت با قيمتي بسيار كمتر از حد تصور را ارائه مي‌كند آن‌ها را خريداري نماييد اما نكات زير را در نظر بگيريد.
۱- در حالت تحويل فيزيكي، محل درج كد گيفت كارت مخدوش نشده باشد.
گيفت گيفت
كليه‌ي محصولات گيفت گيفت به صورت فيزيكي تهيه مي‌شوند
۲- در حالت تحويل مجازي، اسكن گيفت كارت كه باركد مندرج بر روي آن با پين كد ثبت شده بر روي آن يكسان است، تهيه شود.
گيفت گيفت
جهت اطمينان خاطر از بابت اين موضوع ما همواره به هنگام خريد اسكن كارت به همراه باركد را نيز به كاربر ارائه مي‌دهيم تا به صورت سريع بتوانيد از كارت خود استفاده نماييد. براي صحت بررسي اين مسئله، توصيه مي‌شود در هنگام Redeem كردن كد، حالت اسكن با دوربين را انتخاب نماييد و با اسكن باركد، پين كد را بر روي دستگاه دريافت نماييد.
هشدار
هشدار!
گيفت كارت‌هايي كه با قيمت بيش از حد ارزان ارائه مي‌شوند معمولاً گيفت كارت‌هاي مخدوش شده در سايت‌هاي حراجي مي‌باشند كه با واسطه تهيه مي‌شوند و معمولاً در بين آن‌ها كدهاي استفاده شده نيز گنجانده مي‌شود. در نظر داشته باشيد كه در اين حالت تمام تخفيفات ويژه كه به شما داده شده است جبران خواهد شد!
به هنگام تهيه‌ي گيفت كارت به ريجن آن دقت نماييد چرا كه بهترين ريجن قابل استفاده براي كابران ايراني گيفت‌هاي US مي‌باشند، كه يكي از عوامل مؤثر در قيمت گيفت كارت نيز اين مسئله مي‌باشد.
نكات ضروري و بدعت‌هاي درست و غلط در خصوص تهيه‌ي گيفت كارت را خدمت شما اعلام نموديم، تصميم‌گيري در خصوص نحوه‌ي خريد و محل تهيه‌ي نيازمنديتان به خود شما باز مي‌گردد.
سعي ما همواره بر اين است كه مرجعي كامل و جامع در خصوص تهيه و عرضه‌ي گيفت كارت مورد نياز شما با قيمت مناسب باشيم، به همين منظور سيستم‌هاي فروشي همچون تخفيف ويژه كاربران وفادار (كاربراني كه ميزان خريد ماهانه‌ي آنها زياد است) و سيستم فروش عمده‌ي گيفت كارت با قيمت ويژه‌ي همكار به زودي راه اندازي خواهد شد تا خدمات‌رساني به شما عزيزان بهبود يابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.