تعريف گيفت كارت پلي استيشن

گيفت كارت آيتونز , گيفت كارت اپل , گيفت كارت گوگل پلي , گيفت كارت پلي استيشن , اكانت گلد ايكس باكس , گيفت كارت مايكروسافت

تعريف گيفت كارت پلي استيشن

پلي‌استيشن (به انگليسي: PlayStation) [سرواژه: پي‌اِس (PS) يا PS1 (پي‌اِس‌وان) و به طور غير رسمي پي‌اِس ايكس (PSX)] كنسولي ۳۲ بيتي از نسل پنجم است كه براي اولين بار در دسامبر سال ۱۹۹۴ توسط سوني كامپيوتر انترتينمنت منتشر شد.

تاريخچه اين كنسول از سال ۱۹۸۸ شروع مي‌شود. زماني كه سوني و نينتندو قصد دارند با همكاري هم طرح لوح ويژه [Super disc] را پياده كنند. لوح ويژه يك سي‌دي رام [CD-ROM] براي كنسول سوپر نينتندو بود؛ ولي به هر شكل اين دو شركت از هم جدا شدند و لوح ويژه براي كنسول جديد نينتندو ساخته نشد؛ ولي سوني در سال ۱۹۹۱ با تغييرات و ويرايش‌هايي روي لوح ويژه آن را در كنسول جديد خود يعني پلي‌استيشن جاي داد. ايده خود كنسول پلي‌استيشن در سال ۱۹۹۰ توسط كن كوتاراگي مطرح شد.

فقط دويست واحد از اولين مدل پلي‌ استيشن كه قابليت اجراي كارتريج هاي سوپر نينتندو را هم داشت، توسط سوني ساخته شد. اولين مدل اين كنسول به صورت چند رسانه‌اي و چند منظوره طراحي شد. علاوه بر اجراي بازي‌هاي سوپر نينتندو، مي‌توانست سي‌دي‌هاي صوتي و اطلاعات گرافيكي را بخوبي بخواند. با رايانه‌هاي شخصي هم سازگار بود. در سال ۱۹۹۴ نوع ديگري از پلي‌استيشن با عنوان پي‌اِس‌ايكس عرضه شد كه با بازي‌هاي سوپر نينتندو سازگار نبود و فقط بازي‌هاي مبتني بر سي‌دي رام [CD-ROM] را اجرا مي‌نمود. اين تصميمات موجب شد پلي‌استيشن بهترين فروش در بين كنسول‌هاي نسل خود را داشته باشد و تا ۲۰ ژوئيه ۲۰۰۸ بالغ بر ۱۰۲ ميليون دستگاه از آن به فروش برسند.

در اين مطلب كه توسط تيم پشتيباني فروشگاه گيفتي  تهيه شده است نحوه استفاده از گيفت كارت پلي استيشن و همچنين نحوه خريد بازي پلي استيشن را به شما آموزش خواهيم داد .

كاربران عزيز در اين پست قصد داريم يه توضيح مختصر در مورد خريد گيفت كارت پلي استيشن به شما بدهيم.هر زمان كه نام پلي استيشن و يا همان PS به گوش ميرسد ياد و خاطره PS1 اولين كنسول شركت سوني و بازي هاي پر مخاطب آن مانند فيفا ۹۸ و تيكن و ماشين جنگي و… براي همه زنده و تداعي ميشود.

با گذر زمان و پيشرفت تكنولوژي ما به جديد ترين كنسول شركت سوني يعني پلي استيشن ۴ دست پيدا كرده ايم.همانطور كه ميدانيد PS4 همانند Xbox داراي محيط شاد و سرگرم كننده اي از جمله انجام بازي هاي آفلاين به صورت تكي تا ۴ نفره,خريد و تماشاي قيلم و سريال هاي تلويزيوني,خريد بازي هاي جديد پيشنهاد شده و يا آپديت بازي هاي به روز شده و همچنين فضاي چت و گفت و گو بين  بازيكنان و دوستان خود ميباشد كه در اين قسمت شما ميتوانيد پيغام هاي صوتي با طول ۱۵ ثانيه به دوستانتان ارسال كنيد.

براي دسترسي به اكثر امكانات پلي استين ۴ شما نياز به ايجاد حساب كاربري در سايت سوني و داشتن شارج و اعتبار كافي در حسابتان ميشود.مهم ترين و بيشترين استفاده گيمر ها از گيفت كارت پلي استيشن براي انجام و خريد بازي هاي آنلاين ميباشد.

كليه گيفت كارت PS4 از كشور هاي آمريكا و انگلستان ميباشد كه به دو شكل اعتباري و مدت دار در بازار جهاني توزيع ميشود.توجه داشته باشيد كه گيفت كارت هاي تقلبي از چين و مالزي و … وجود دارد كه استفاده از آن ها باعث مسدود شدن اكانت شما ميشود.

گيفت كارت هاي اعتباري شامل گيفت هاي ۱۰ دلاري و ۲۰ دلاري و ۵۰ دلاري و ۱۰۰ دلاري از آمريكا و يا ۵ پوندي و ۱۵ پوندي و ۳۰ پوندي و ۳۵ پوندي از انگلستان ميباشد.

گيفت كارت هاي مدت دار شامل گيفت هاي پلاس سه ماهه و پلاس يكساله از USA و UK  ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.